En rolig lista

Hittade listan hos Alexandra's favoriter och tänkte att den kan vara rolig att fylla i.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Ataraktikum, lugnande medel". Haha pappas konstiga läkar bok
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mammas digitalkamera
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Idol 2006
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hmm. 01.25? Oj shit vad nära! 01.27
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var ute med min hund, det regnade.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar och lite annat
8. Vad har du på dig?
Pyjamas och fårskinnstofflor
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde något askonstigt som alltid.
10. När skrattade du senast?
Typ för några timmar sedan
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En gammal värja, och min brorsas student-skylt, resten är vitt.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Varje dag jag är på stan ser jag konstiga människor...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Rolig
14. Vilken var den senaste film du såg?
King of New York

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle leva livet helt enkelt...
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Läs "100 onödiga saker om mig" som jag bloggade i okt...
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inget mera våld mot barn kanske...äh vad vet jag
18. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa, men har NOLL rytm
19. George Bush?
Kan ta sig i...
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Just nu är jag inne på Flicka: Snejana,Sasha eller Gabriella Pojke: Joseph,Vito
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag SKA bo i New York senare i livet...
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Eh, vänd om din slyna!!!!!!!!! Hahaha ;D


Kommentarer
Postat av: Danni

Kul lista! Jag tror att jag lånar den.. ;)

Postat av: Johanna

Låna på ;D

2006-11-19 @ 15:02:32
URL: http://Johannasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Eugenia

Hahaha, jag snor den av dig ;)

2006-11-20 @ 19:24:50
URL: http://eugenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback