100 onödiga saker om mig

Helt onödiga saker om mig, alltså jag menar heelt meningslösa saker att veta om mig. Du som verkligen inte har något annat för dig...om du orkar..LÄS!

1. Min vänstra tumme är större än den högra tummen ( mamma röker, pappa röker. Jag blev cp )
2. Jag har kungligt blod i mig (en lååååång historia, absolut inget märkvärdigt)
3. Jag är en äkta blondin
4. Säger fuck eller cp varje dag, vadå finns de några bättre ord att utrycka sig med eller?
5. Har träffat Roger Moore
6. Har gått på Tennis,Golf och Basket
7. Däremot så går jag på teater
8. Om jag får en son (sen om jag har barn) ska han heta Vito
9. Har bott i samma hus i hela mitt liv
10. Är lite perfektionist av mig,men inte alltid
11. Älskar God Morgon ananas apelsin juice
12. Hatar kaviar
13. Håller på AC Milan i Serie A
14. Är besatt av maffia filmer.
15. Ville förut bli polis, fast i USA och jobba åt CIA eller FBI. Något som är väldigt ironisk eftersom:
16. Jag inte precis är särskilt stark av mig. Skulle antagligen bli nedslagen direkt haha
17. Folk tror att jag har anorexia, men hallå har ni hört talas om naturligt smal ?Gaaah!
18. Om jag fick åka bakåt i tiden skulle jag vilja hälsa på 40-50 talets New York.
19. Coolaste film måste vara Sin City
20. På playahead heter jag English_Muffin
21. Måste gå och lägga mig snart för jag är piss trött.
22. Har Franska glosor jag måste öva på...helvete!!!!! byebye shit.......
23. Det gick bra på franksa glosorna trots allt. ( sitter i skolan och har ...kul..)
24. Ska åka på språkresa till Malta nästa sommar med Fredrika! Weei!
25. Hejade på Italien i VM finalen
26. Gav upp jakten på ett Juicy Couture sett, tycker de är fula nu
27. Älskar Gemma Ward..she is so damn söt
28. Är förälskad i mammas LP skivor
29. Som i samlingen är bla Simon & Garfuknel, The Beatels och Bob Marley
30. Blev lik bla 
Dakota Fanning,Tiiu Kuik, Snoop DogAshley Olsen och Jessica Stam på www.myheritage.com Ni lär ju undra hur jag ser ut haha
31. Ångrar mig nästan alltid..
32. Ett ex är när jag o Fredrika INTE pekade "Fuck you" till busschaufören som åkte iväg..fuck fuck fuck..
33. Min förra mobil blev stulen
34. Jag väger 45 kg
35. Ceasar sallad är typ världens godaste
36. Jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt...men snart..
37. Tycker att killar med bruna ögon och skönt ruffs till frilla är to die for!
38. Jag lyssnar på allt från Coldplay till Avril Lavigne
39. Vill kunna spela gitarr, kan bara början i Sweet home Alabama..om ens det..glömmer bort den hela tiden..
40. Senaste bok jag läste var "Gossip Girl, Allt och lite till"
41. Önskar jag gick på bio oftare
42. Går och lägger mig alledes för sent
43. Tycker att Bush är dum i huvet
44. Sjunger i duschen ( vem gör inte det ?)
45. Älskar låten i Heinken reklamen.Den när han ber om ett sex pack ni vet..
46. Fotografen Mattias Klum är min morbror
47. I åttan fick jag IG på två matteprov
48. Hatar matte
49. Är Moderat...( orka allt snack)
50. Kollar på mer TV-serier än vad jag klarar av
51. Addera det med alla AC Milan matcher som går
52. Jag vill flytta utomlands när jag blir större, New York eller Italien
53. Har släkt i USA och Canada
54. Sitter o skriver den här listan på en Laptop i min brorsars gamla rum
55. Är inne på playahead och bloggen nästan varje dag
56. Har försökt sy den här Nina Ricci klänningen med lila band.
57. Det gick åt helvete...
58. ..för jag hatar att sy
59. Jag har inte varit utomlands sen 2004 ( Cypern )
60. Sist jag var på Grönalund gick jag i sexan..nu går jag i nian..hmgpprgf!
61. Skulle aldrig kunna tänka mig att jobba inom vård
62. Kanske för att min Pappa är doktor och min mamma undersköterska
63. Däremot skådespeleri
64. Är svag för vit choklad
65. Hatar November,även fast jag fyller år då
66. Har nån Louis Vuitton kopia långt bak i garderoben..
67. Bara lugn!, snart kommer det en äkta..hoppas jag
68. Min mamma fyller år samma dag som Elvis Presley
69. Gick och såg musikalen "Grease" på Göta Lejon
70. Har mycket gemensamt med Andrea Sacks i Djävulen bär Prada. Praoa på Jaber så får du se.
71. När jag var i Göteborg bodde hela Lazio och Sven Göran Eriksson på samma hotell som min familj
72. Jag och min brorsa har slagit vad om en 500 hundring, vem som har mest pengar när den är 30.
73. Jay Leno går före alla andra talkshow á la Letterman, Ellen, Martha, Oprah,Tyra
74. Prenumerant på ELLE, DV Mode ( som kommer typ 1 gång per år) och Vecko Revyn
75. Jag har blå ögon
76. Sover i min kära AC Milan tröja
77. Storgråter till The Deer Hunter..(man är omänsklig om man inte gör det)
78.  Har färgat håret brunt en gång
79. Vill läsa Italienska i gymnasiet
80. Knäcker alltid mina revben...det bara blir så
81. Jag älskar att kolla in andras bloggar
82. Älskar att åka skidor
83. Men skulle vilja kunna åka sowboard också
84. Och skateboard
85. Har så stor släkt att jag inte ens vet vilka en del är
86. När jag var mindre gjorde jag och min kompis alltid teatrar för klassen
87. Nu skulle jag helldre dö än att göra det igen
88. Är inte så förstjust i romantiska filmer
89. Hatar dansband, ska fan skjuta ner allihopa sen när jag är yrkesmördare...
90. ..det har nämligen jag och min kompis planerat att bli, om allt annat går åt helvete
91. Fyller år samma dag som svenska modellen Elsa Hosk 7/11
92. Ibland hatar jag mitt liv
93. Ibland älskar jag det.
94. Har skostorlek 39
95. Hatar att prova kläder, därför gör jag det nästan aldrig..jag bara köper plagget ändå..
96. Jag vill åka till NY!!!!Jag gör vad som helst. Jag SKA bo där sen..whatever mina föräldrar säger..
97. Drömmer alltid heelt psykade drömmar om mord och blod och slakt..jag menar Eeeuu!
98. Har 34 dvd filmer i min dvd hylla
99. Jag har bara besökt 3% av jordens yta..drygt åtta länder bara.
100. Jag vill inte bli gammal! Det är något jag tänker på varje dag, att ens föräldrar är gamla och att deras liv är "över"...Usch.hatar det.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, det är skit skumt men nr. 14&15 stämmer verkligen in på mig! Jag älskar verkligen maffia filmer, speciellt scarface och när jag va minde ville jag bli en FBI agent i usa! :D

Postat av: Johannna

Rebecka: haha va coolt! Ja, det är ju något visst med maffia filmer . Jag älskar dom! Ja Scarface är ju jättebra ;D Love Al Pacino

2006-10-28 @ 19:20:35
URL: http://johannasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Ally

Hahah bra jobbat! Orkade läsa hela jag!

2007-01-02 @ 22:20:44
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback