A French Connection

Shoppade inte alls mycket på Malta..bara sån där småkrafs till familj och vänner. Till lilla mig blev det en ascool t-shirt från French Connections herravdelning haha. Men seriöst, tjej verisonen av de där t-shirtarna var ju bajsful. Så jag köpte en i Storlek M och det blev som en t-shirt klänning. Biträdet i butiken gav mig massor av förslag hur man kan göra om den och berättade att det fanns ett skärp svart skärp på Mexx som skulle passa utmärkt. Jag bara ääälskar människor som brinner för sina yrken! Till Mexx gick jag senare men jag hade redan ett liknande så ett par örhängen blev det istället. Diors nya Blackout behövde jag också..

rggeeh

Kommentarer
Postat av: rebecca

Himla snygg tischa! :)

Postat av: Malin

vad kostade t-shirten!

2007-07-19 @ 21:23:54
URL: http://augustihurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback