Den ultimata hösten....och vintern.

höst
Ok, till och börja med, det var tuusen år sedan jag bloggade. Har inte varit hemma en endaste sekund det här sommarlovet. Men nu är jag hemma, och ledig. Sista dagen på sommarlovet haha. Iallafall, i över två timmare har jag suttit och knåpat ihop med mina kära vän Paint. Det jag kommer satsa på inför hösten och vintern 07.

Ribbade gråa strumbyxor var det gott om hos See by Chloé. Tights. De korta jeansshortsen från sommaren. Oversizade stickade tröjor, här en grymt snygg lila från DKNY och Topshop. 40 tals frilla alà Valentino.( Yes, i'm trying) Färgen Orange, Chloés Paulo gjorde det great! Svarta lilla skinnjackan / MC jackan. Sockor innanför söta ankelboots. Så, det här är väl det mesta jag utgår ifrån, för att göra hösten så snygg och bekväm som möjligt.

God Natt/// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback