Lista

Hittade denna listan hos http://sandiebelle.webblogg.se/

Musik

Tidernas bästa låt? Oj, vet inte riktigt.
Bästa band just nu? Coldplay
Favoritmusikgenre? Allt  förutom hårdrock ,dryg techno och äckliga dansband
Om du fick träffa en artist, vem skulle det vara? Marilyn Monroe - om man räknar med döda då...
Bästa konsert?  Har aldrigvarit på nån koncert, inte sån där stor á la Globen iallafall.
Första skiva? Spice Girls XD
Senaste skivköpet? Beyoncé tror jag.
Nästa skivköp? Vet inte
Bästa skiva? Stripped av Christina Aguilera
Mest överskattade artist? Lena Ph,blää
Vad finns i din skivsamling? allt
Vad är det sämsta du vet inom musik? Ja vet inte riktigt, jag kan ju inte så många band..så de skulle väl vara det.
Vilket instrument kan/skulle du vilja kunna spela? Jag kan spela lite gitarr,men vll kunna mer!!
Bästa oupptäckta talangen? Jag :P

Mode

Favoritdesigner? Marc Jacobs ,Phoebe Philo för Chloé, Miuccia Prada och Karl Lagerfeldt.
Favoritmärke? Dom ovan + massa andra designers som jag inte orkar skriva
Favoritplagg? Jeans, stickade koftor och klänningar.
Drömplagg? En couture klänning från Chanel eller Elie Saab
Vilket plagg skulle du aldrig ta på dig? Nån ful 70 tals overall.
Vad blir du inspirerad av? Modetidningar och filmer.
Favoritfärg? Svart, rött, marinblå, grå, lila, rosa, gul...mfl
Bäst klädda i Sverige respektive världen? Mka och Kate Moss gillar jag...i sverige vet jag inte.
Favoritaffär? H&M, Zara, Top Shop, MQ,

Media

Bästa tidning? ELLE och Vogue
Favoritfilm? Maffiabröder
Bästa tv-serien? Prison Break och The OC
Bästa tv-program? Top Model
Bio eller hyrfilm? Bio

Övrigt

Favoriträtt? Ceasar sallad
Vilka länder har du besökt? Kreta, Cypern, Thailand, Norge, Danmark, Finland, Gran Canaria, Mallorca och Uzbekistan.
Vilka skulle du vilja besöka? Japan, USA, Italien, Frankrike, Australien.
Vad gör du helst på fritiden? Är med kompisar, går på bio, äter, läser,bloggar, ritar m.m

Bloggar

Favoritbloggar? Många
Vad ska en blogg ha för att du ska gilla den? Roliga inlägg, mode, personlighet.
Varför började du själv blogga? Blev så inspirerad av andra bloggar och tyckte det verkade kul, det är kul!
Vilka utmanar du? De som läser det här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback