Veckans..

Veckans låt: Clocks - Coldplay
Veckans planer: Praoa
Veckans vill ha: Ett par Tsubi Jeans
Veckans drog: datan
Veckans dricka: Evian
Veckans mat: Hotellets
Veckans köp: En Vogue
Veckans kärlek: Ryan Donowho (sååå söt)
Veckans mående: Halvt som halvt
Veckans Yes!: Slipper skolan YES!
Veckans Neeej!: Vädret
Veckans skämt: Min garderob
Veckans finaste: Min kappa
Veckans fulaste: Mitt nästan avskavda nagellack -uugh-
Veckans tråkigaste: Vädret, igen
Veckans roligaste: iPee, på min blog
Veckans citat: ( Jonatan ) "Det räckte med att säga att du inte hade några läxor"
Veckans bästa: Pengar
Veckans sämsta: 93.56% av dom går åt till skulder...
Veckans betyg: Den har just börjat...


Kommentarer
Postat av: carro

Ja visst är det vidrigt med gamla produkter. Man borde få rejäl ersättning när dom inte har koll på sina grejer.. usch !

Postat av: Anonym

Oh villken rolig lisa får man låna den ? ;)

2006-11-23 @ 21:17:10
URL: http://adnav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback