Inget Viktor & Rolf för mig :(

                       Viktor & Rolf
Visst hade jag kunnat skippat skolan, begett mig till H&M i solens uppgång och väntat tilsammans med hundratals andra tjejer och (möjligtvis) killar. Men jag åkte till stan efter skolan. Och just för att jag Alltid  har sådan tur stannade bussen på precis varje busshållplats på väg in till stan. Och jag var inne runt 16.00. När jag trippade in på H&M , visste jag att allt skulle vara slut. Och det var det. Fanns bara T-shirts kvar som personalen hade. Visserligen var dom söta men för stora. Hjärtblusen jag ville ha var gone like hell. Och det visste jag. Men eftersom jag hade sådan tur att hitta den röda oversizade ullkappan i storlek 34 när jag hade gett upp så fanns det ett litet hopp ändå.  Så nu när jag läste i Expressen om H&M kaoset, jag ångrar mig djuupt att jag inte var där. Men se där, några riktigt smarta personer har varit där och handlat upp alla plaggen för att sälja dem dubbelt så dyrt på nätet. Så nu ska jag kasta mig över
blocket.     Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback