Get rich or Die trying

Jag och våren skulle bli hot  tillsammans om jag får lite roliga jobb. Kanske Karl Lagerfeldts underhuggare åt Fendi? Eller tja... Chanel? Kanske anlitat hos Miu Miu som borsta-bort-damm-på-första-parkett-stolarna?

Då skulle de bildas en koloni av tusenlappar ( Om kollektionen sålde bra, men Miu Miu är alltid Miu Miu så..) i min magra plånbok och jag skulle kunna bli gorgeous till våren i dessa ljuvliga outfits:

Eller så kan jag bara skita i att hitta på någon story till inlägget och bara säga, jag har tjuvkikat lite på style.com hos Dell'Acqua, Fendi, Chanel, Burberry Prorsum, Ralph Lauren och Louis Vuitton..här är vårens trender enligt dom!

Kort kort med Volym, lackat, Metallic, svart, vitt, isgrått, guld, små blommor i skallen, mjuka pasteller, brons detaljer,platå,
 


Kommentarer
Postat av: Estelle

Fina bilder!

Postat av: Johanna

Ja de är fina. Sätt igång och inspireras till vårens mode ;)

2006-12-27 @ 16:10:29
URL: http://johannasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Tess

nu fick jag inspiration

2006-12-27 @ 16:43:17
URL: http://modemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback