Mads Norgaard eller Members only?

Jag har letat som en dåre efter en snygg jacka. En sån som man kan ta på sig när sommarkvällarna börjar bli lite kyliga. Stadium, MQ, Holmlunds var inte ens i närheten av något liknande. Men Solo däremot.
Solo hade den perfektaste av dem alla. En urläcker från Mads Norgaard, som blir min på tisdag..men om någon liten slyna redan varit där och norpat storlek 34 kanske det är bäst att jag ringer och lägger undan den haha. Men sen kom jag på att nätet har en del bra grejer också, på den
här sidan som Modette tipsade om hittade jag en ursnygg Members only jacka. Båda kostar ungefär lika mycket och båda var supersnygga. What a dilemma!
 What a i-landsproblem.

 moui
Members Only

Kommentarer
Postat av: Eve

Har du någon favoritmodell? Gå och rösta på henne! Här är länken till the poll:
http://poll.pollcode.com/nNZv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback