Gossip Girl cast.

cast
Från Vänster: Blair, Dan, Serenas mamma, Chuck, Jenny, Rufus Humphrey, Nate och Serena.

Åh nej åh nej, vad har Josh Schwartz gjort med alla underbara karaktärer i Gossip Girl?! Kolla på Nate! Blä vilken fuling.Han skulle ju vara råsnygg. Och Daniel Humphrey? Han ska ju ha värsta emo-frillan, inte snagg. Gaah! Eller Jenny? Var är de bigga boobsen? Haha, och är det någon mer än jag som tycker hon ser ut som en blond Willa Holland? Den enda som var något okej var Blair. Inte alls som jag tänkt mig henne men men.. och Serena?. Näej, jag tänker mig Serena som den där tjejen i Chanels Le Rogue annonser. okej, lite oskyldigare kanske....
Men..jag kommer nog gilla serien ändå! Jag hoppas verkligen att den når upp iallafall nästan lika bra som boken...jag menar man ser ju hur Danivci Koden och Djävulen bär Prada blev.... Vad tycker du om castingen för den blivande serien? 

Kommentarer
Postat av: antonia

Vad heter skådespelerskan som spelar Serena?

Postat av: Malin

castingen är fan grym!
Blake Lively som spelar Serena passar perfekt!

2007-07-04 @ 22:36:52
URL: http://augustihurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback