H&Ms personal...

Jag och min vän var på H&M och ville veta var man kunde hitta den där snygga svarta hatten. ( Vi orkade inte leta för det var rea-kaos och båda var urhungriga)

Jag         -Ursäkta?, Var finns den där hatten som är i skyltfönstret?
Personal  - Jag vet inte riktigt vilken du menar....
Jag    - Umm, jo den där svarta... ( hallå? Det finns bara en hatt i skyltfönstret!)
Personal  - Jag vet inte riktigt vilken du menar....
Jag och min vän irreterat  -Alltså den där hatten i skyltfönstret som är svart med rosett, hård,  ungefär som en gubbhatt..

Personal -Jag förstår inte riktigt vilken du menar....

Alltså gud. Hur trög får man vara? Hon var helt borta i skallen.
hahahahahha

Kommentarer
Postat av: Nora

Dom har typ inte koll på nånting på H&M!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback