Wayfarer

Har jag inte visat mina gamla Ray Ban Wayfarer? Men bara så ni vet är jag arg.....arg. Jag hade glömt hemnyckeln och alla dörrar var låsta. Så jag fick släpa och vingla fram en typ 20 meter lång stege till balkongen för att komma in i huset, rev mig på rosor och trampade sönder tulpaner. Det var Inte så kul. Då vet ni varför jag ser helt pist off ut på bilderna. Iallafall, dessa Wayfarer har jag inte köpt. När jag var ca ofödd åkte min fader och moder ner till Gran
Canaria och i Tax Freen köpte pappa dom här till mamma. Och som femton år senare kom att användas av mig! ( föresten, linnet som ni ser jättebra på bilden är från Diesel. Köpt på Carlings. Ni vet de därmörkblå med "siden" kant) Ciao Maria.
saksghg

Kommentarer
Postat av: Emelle

rayban är coola. Min frisör tog ut solglasen och satte dit riktiga ist. Vrålsnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback