'Regn, söt pojke, Zara, regn, söt pojke igen, Zara,lite sol'

carbackDet var någon vecka sedan jag kom hem. Men jag tänkte bara medela att bilden brevid här talar för min härliga semester. Det där är iprincip det enda jag såg av Mallorca. Min bror sov, jag dreglade över söta pojkar, det var till och med en vrålsnygg kille som jobbade i mataffären där, och jag menar, säg mig en snygg kille på typ...Coop Forum.Pappa och mamma försökte ta sig fram i Mallorcas huvudstad - Palma. Vi virra runt som höns i den där silvriga Opeln. Alla på Mallorca hade silvriga bilar. Jag memorerade varenda affär på varenda gata i de närmsta city området, eftersom vi passerat där ca 165 gånger under sextio minuter.
 Hotellet sög, om ni åker hit, välj aldrig Club Santa Ponsa. Det var ingen service alls. En häftig pool men that's it. Det enda vi gjorde på hotellrummet var att kolla på Borat, sova och gå på toa. Och inte nog med det, det var bara 10 grader när vi kom dit. Och det regnade. Mmm Mallorca. Det som vägde upp det tråkiga vädret var denna shopping. Palma förstås, men också Porto Pi. Ett stort shoppingcenter utanför Palma med fyrahundrafemtioelva skoaffärer och Zara såklart, att inte handla något från Zara när man är i Spanien är .....wierd. Jag köpte världens sötaste små platåer, som iofrs slaktar mina tår men.. ".Vill man bli fin.." Och vi tar ett till ordspråk när vi ändå är igång "Efter regn kommer sol". Och det stämde. De sista dagarna låg jag och stekte i den metallic silvriga bikinin från Pull&Bear. Så om man ska sammanfatta den här resan såblir det -'Regn, söt pojke, Zara, regn, delfinshow,söt pojke igen, Zara,söt pojke3, och lite sol,' Och jag kan ju säga som så, det är alltid skönt med lite kultur byten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback