Modette

mj
Då vet jag vad en viss del av pengarna på banken ska gå till...
Den här "looken" är ju helt fulländad från topp till tå! En vinröd sammets dröm att stoppa händerna i när den blåser och är som vidrigast en kall Novembermorgon på busshållsplatsen. Marc<Gud>Jacobs som det nya svenska modemagasinet
Modette kallade honom gör verkligen underverk! Och apropå Modette, det var faktiskt en bra tidning. Ska beställa några nummer, men jag väntar ett tag tills dom har ett bättre "erbjudande". Kanske också ställer upp i den där Facehunter tävlingen. Så alla i Uppsla, ta på er din snyggaste vardagsoutfit och pallra er ner till stan! Nu måste jag dregla lite över kappan,Ciao.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gillade också Modette :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback