downtown

getdown
Jag såg en tjej idag på Macoteket med en söt liten röd ipod nano och de här ljuvliga Chloé triple strap
flatsen..Och efter ha kommit på mig själv att dreglat i några minuter..näe då, men riktigt fina är dom. Detsamma gäller Chanels 'naked bag' , vilket som tur var den där tjejen inte hade för då hade jag slagit ihjäl henne, okej inte det heller men iallfall. Trots att jag nog har världens tråkigaste 'väskinnehåll' (därför jag inte gör så här) så skulle den där väskan vara väldigt välkommen i garderoben bland alla slitna skinnväskor. Den söta blustoppen är från 12th street by Cynthia Vincent. Jeansen är från J Brand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns väskan att köpa i Sverige :)?

2007-04-26 @ 20:01:31
Postat av: Johanna

Det tror jag ej, kolla net-a-porter ;)

2007-04-27 @ 19:01:52
Postat av: Mickis

Svar: BRA JOBBAT :) Alla rätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback