The OC forever

The OCC
Världens bästa ungdomserie? Ja

Jag började kolla på  första säsongen av OC när andra säsongen var aktuell i 5:an Jag tänker tillbaka på tiden när jag inte hade sett OC. Vad fan gjorde jag då? Och vad ska jag göra när det slutar? The OC kommer ju sluta, men hur? Marissa dör, resten blir knäckta och lever vidare som zombies. KUL.
Marissa behövde inte dö. Även fast det inte fanns något kvar för henne i serien som Mischa Barton sa, behövde hon inte dö,
alla dör ju! Hon kunde väl åkt på en resa jorden runt med sin pappa - som jag hörde någon annan säga.
Well, Seth är kvar...och de gör det väl värt att fortsätta titta...Och ryktet om att Rachel Bilson också ville quitta? Men gud..stå emot strömmen!

 

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

eller hur. Har bara sett sæsong 3, o herromdan såg jag førsta avsnittet på sæsong 4 (sæmsta programet jag sett før øvrigt, vad hænder me de glada colleage gænget?) hørde iaf att de skulle bli en hel vændning i avsnitt 4, ska ta mig an det ikvæll. =) Men hallå, gør summer och seth slut då kan man lika gærna sluta titta. o vadå, sluta? då ær de ju inte OC længre.

Postat av: a.

äh, när marissa dör så dör serien, så är det bara

2006-12-04 @ 23:59:35
URL: http://diebratdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback