Fuck off,ugly

Dagen kortfattat:

Åt frukost på hotellet. Färska frallor, annanas och melon
Strök handukar i källaren på hotellet
Julpyntade matsalen i hotellet
Åt lunch på McDonalds, En cheeseburgare, Fruit & Youghurt och vatten
Köpte klänningen jag lade undan plus en tröja och en liten f-present
Strök ännu mera dukar i källaren på hotellet
Försökte förstå mig på tvättmaskinerna. Lyckades inte..
Snodde 2 kexchoklad i hotellets lager. Dom var skyldiga mig det efter allt jobb jag gjort utan lön, säger vi..
Slutade för dagen
Åt upp min ena kexchoklad
Åt upp den andra kexchokladen
Gick till Small och handlade julklapp
Köpte också en pin med texten " Fuck off,ugly". Bara älskar "Fuck.." pins
Gick till Household och köpte ett gratulations kort
Sprang till bussen ( såg säkert ut som en idiot och folk stirrade men jag hade den där fuck pinen på mig så den gjorde jobbet åt mig )
Hann med bussen och kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback