Back in the 80's

Skolans högstadium firar 25 år (*host* Mycket att fira över *host* )
Och om vi går tillbaks 25 år i tiden landar vi någonstans på 80-talet när
Michael Jackson tog sig för skrevet för första gången.

Så nu ska alltså alla elever ( oj vad många som kommer göra det ) klä ut sig till så man såg ut på 80-talet.
Det är ju den fulaste tids-eran i klädväg.
Hårband, jävla hår! och benvärmare.Eh? Oavsett om det skulle bli trendigt, jag skulle helldre dö än att visa mig sådär. ( okej kanske inte dö, men ni fattar ) Och nu så ska vi göra det. De kunde väl valt 60-tal som nu ändå har varit trendigt igen.  Då skulle jag defenitift varit klädd som Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffany's. ( Inte för att jag har pengarna till budet för Givencghy klänningen som ändå såldes i förrgårr på auktion...)

Hm, maskeraden är imorgon så nu ska jag försöka hitta så många fula saker jag kan o knåpa ihop en riktigt bra outfit á la åttio tal så jag vinner den där fucking maskerad tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback